Saturday, August 3, 2013

JKK FanClub dan penipuan atas nama agama

Rasulullah telah menjanjikan kpd kita di akhir zaman ini, akan ada satu golongan yang menggunakan nama agama untuk tujuan menipu.

baik untuk mengaut keuntungan, mahupun untuk menyebar fakta salah mengenai cara dakwah Islam.
JKK Fanclub mutakhir ini banyak menarik orang untuk membaca laman fb nya

masa kehangatan PRU 13, JKK Fanclub telah melaga-lagakan pimpinan NGO dan PKR dengan kepimpinan PAS.

antara yang berjaya dilagakan oleh admin JKK berasal dari terengganu ini ialah, kenyataan Che Gu Bard yang tidak merujuk kepada individu tertentu namun admin JKK menyatakan dalam FB ia dituju kepada pemuda PAS.

manakala, admin JKK ini juga pernah melagakan sesama pimpinan PAS iaitu antara Khalid Samad dengan kepimpinan lain dgn menuduh Khalid Samad sebagai parasit dalam PAS yang cuba jatuhkan team ULAMA dalam PAS.

terbaru sekali sebelum admin JKK pertikai aqidah saya ini, admin JKK juga menuduh peguam yang banyak membela pemimpin Pakatan Rakyat di Mahkamah sebagai kafir hanya kerana peguam Syah Redzan berlainan pendapat dengan Ketua Pemuda PAS

apa yg lebih tak faham ialah, admin JKK juga sanggup menipu dengan meletak printscreen kononnya kenyataan dari FB ketua pemuda PAS tetapi rupanya fb itu adalah palsu. FB sebenar Ust Nasrudin terdapat perkataan TANTAWI di hujung nama, MANAKALA JKK pula tak da perkataan TANTAWI. menipu atas nama agama , JKK halalkan.


masih su'u zhonn (sangka buruk) pada pemimpin PAS yg sudah mengakui tidak sesat. dituduh pula bertaqiyyah. haha. peliknya nak dakwah orang mcm ni.


Jawapan Peguam Syahredzan mengenai tuduhan Kafir oleh admin JKK


Admin JKK sewenangnya printscreen sekerat dua, dan tuduh akidah org lain sbg rosak.


cemburu pulak dia bila ada kawan2 dia sendiri marah kat dia sebab suka buat fitnah kt org lain


anda bandingkan nama Ust Nasrudin Hassan tu dengan page FB Ustaz Nasrudin Hassan yang sebenar dibawah ni:


ada perkataan TANTAWI di FB kETUA pEMUDA PAS tersebut. manakala Admin JKK printscreen tak da nama TANTAWI. menipu lah admin JKK atas nama agama



admin JKK bukan sahaja gagal faham politik, malah bukan dari kalangan akademik kerana Satun dan Johor pun dia x boleh beza


Admin JKK pertahan tindakan rasis guru besar sekolah seri pristana yang letak anak cina dan india dalam tandas.

seluruh pemimpin PR bersetuju tindakan itu RASIS. tapi JKK pertahan guru besar pro UMNO tersebut.