Monday, October 29, 2012

fatwa ulamak yang berjuang dari dalam bilik hawa dingin

seorang ulamak syiah bertaraf ayatollah, namanya Ayatullah Rafsanjani. 

rakyat iran cukup tak gemar dengan ayatollah ini. 

dia adalah seorang ayatollah yang korup, dan pro kepada polisi barat walaupun dia x suka presiden US. 

tapi,,,, bila rakyat iran tengok dia tu bodoh piang dalam politik, rakyat iran lantas menjatuhkannya dengan kritikan terbuka dan menjalankan kempen anti rafsanjani. akhirnya RAFSANJANI jatuh. 

ini pula keratan akhbar kepada kritikan kepada AYATULAH ALI KHAMENEI yang dibuat secara terbuka dalam sidang terbuka. 

sebab tu aku pelik mcm mana ada puak2 cakap AYATULLAH tak boleh dikritik? 

puak ini adalah puak yg dibayar CIA agaknya. (aku tak tuduh lg, sebab aku belum jumpa pegawai CIA tu)

kalau setakat pak ostad yang kerjanya asik nak kritik, maka aku persilakan kritikannya. tapi kritikan kena lah berasas. aku pun akui, kadang2 aku kritik macam tak berasas jugak, tapi sekarang, kita kena belajar mengkritik berdasar bukti. 

sebab tu, sekarang semua tuduhan aku buat kepada para pemimpin politik, beserta bukti gambar, video dan dokumen. (yang terbaru, aku sendiri rakam video dan interview seorang kakitangan kepada anak YB kedah) pegi tanya abu nawas kalau x percaya. kami siap bergambar dan tersebar di FB. hahaha

klik pada gambar utk paparan lebih jelas

ini laporan majalah GUARDIAN mengenai perjuangan mahasiswa. kali ini berkisar kehidupan mahasiswa IRAN yang suka mengkritik ayatollah. ini lah dasar polisi Iran yang membuatkan ia maju sampai sekarang. hatta, Rusia mula mengiktiraf Iran sebagai negara di belah Asia paling maju dalam kejuruteraan ketenteraan sehingga Iran mampu membekal senjata kepada negara-negara ASIA sehingga tahun 2025. yang tak pernah baca majalah GUARDIAN, boleh duduk dalam hutan. termasuk ustad2 yang tak tau bahasa omputih. kerjanya asik taat pada fatwa kawan2 nya sahaja. 

nak tau siapa ostad yang kerjanya lawan dari dalam bilik air cond sahaja? demo tak turun, kerja2 membumi kepada rakyat semua dia x mau turun. takut kena simbah air asid katanya. takut kena belantan polis. dakwanya lagi, demo dah tak relevan. yang relevan hanya lah duduk keluarkan fatwa dalam bilik hawa dingin. hahaha

tunggu.... masa nya...

akan tiba...

tak lama lagi...

hihihihih...

buat para pemimpin yang nak mendamaikan PAS dengan UMNO, tunggu sahaja masa anda. hahaha