Tuesday, April 9, 2013

Dr Juanda dibaptiskan murtad???


sebelum ini Juanda digelar sang wahabi. kerana jadi mufti negeri perlis dan tidak bela misai. haha.
tapi saya lihat juanda dan juga pengamatan saya mengenai juanda melalui komentarnya dan juga cerita-cerita dari kawan karibnya spt wan ji dan sebagainya, saya yakin Juanda bukan seperti MAZA.
Dr Asri memang pernah declare dirinya seorang terbuka. tetapi cuba cakap bab syiah depan dia, confirm dia melenting. sebelum-sebelum ini pun kita dah dengar banyak di youtube mengenai Dr Asri yang menghina pegangan orang lain dan tidak langsung boleh menerima secara terbuka. dia seorang yg berfikiran sempit bagi saya. 
berbeza dengan Juanda, dia menerima semua pegangan secara terbuka sama ada syiah ka, sunni ka, wahabi ka..kristian ka..walau dia tidak setuju dengan pegangan tersebut. sebab itu Juanda boleh sertai PKR. kerana dia seorang yg terbuka
namun, sedih.
apabila beliau masuk PKR, beliau terus diisytihar Syiah oleh musuh-musuhnya.
saya yakin ini bukan kerja aras 2 blok 4 JPM.
tapi ini kerja orang-orang yang cemburu dengan parti keadilan atau orang yang sehandal juanda tapi tak dapat bertanding. hehe. wallahuaklam.