Tuesday, January 1, 2013

pemuda UMNO menyamar jadi pemuda PAS

taktik dan strategi yang dibentang dalam strategi UMNO muda malaysia ternyata membawa padah apabila krew revolusi habib berjaya pecah tembelang mereka dengan menyuruh mereka bersolat zohor. 

hahaha

mula2 mereka akui mereka adalah dari pimpinan pemuda PAS perigkat kawasan ke ape entah mcm tu la..hahaha

lepas tu dia kata pemuda PAS tak akan benarkan org mcm aku ceramah bersama pemimpin PAS

then...

aku try uji dia dengan bertanyakan dengan siapa aku ceramah 2-3 hari berturut-turut ni? 

terus...dia tukar topik lari ke mazhab and bla bla bla. 
hahaha

lepas tu...aku try klik nama dia...sah2 ada lambang UMNO dan gambar dia dengan UMNO. hahaha. 

baca komen2 dibawah ini dan sila lihat..bagaimana dia mengakui dia itu pemuda PAS kemudian bila dah kalah hujjah, terus lari isu lain pulak. hahaha. 

bila aku ajak solat, tergamam terus. rupanya mereka tak pernah solat. maklum la..org kapir.


klik pd gmbr utk lebih jelas

tinggal kuning dan hitam shj. rm 25

limited stok. merah tulisan kuning emas. gaya komunis tegar! 


SMS sahaja, CALL tak dilayan kerana bid'ah hasanah wal dholalah wal ubat lelah

0102759683