Sunday, January 20, 2013

Puji keberanian sharifah, malu jika bawani tiada

Beberapa hari lalu semua tahu bahawa kak pah atau lebih terkenal dgn nama jolokan yg diberi penyokong pembangkang sbg Sharipah Jerung telah dijemput berdebat dengan seorang siswi UUM.

Gara-gara sharifah yg terlalu hangin satu badan akibat soalan drpd bawani yg menusuk qalbunya yang terlalu sayangkan negara dan kerajaan, maka sharipah mula masuk air dengan menghambat bawani.

Apapun, itu sudah lama.

Hari ini, anak muda mahukan budaya ilmu. Bukan budaya samseng.

Jadi....sharipah diajak berforum lah, x payah debat. Debat bkn budaya kita.:-)

So...SAMM, KAMI dan INSTEF meganjurkan satu program forum menampilkan panelis yang amat cantik bg saya, iaitu sharifah dan seorang lagi panelis bernaa Bawani. Hanya budak kecil bagi sharifah patutnya. Jadi...malulah kalau kak pah tak datang. Cukuplah kak pah yang menteri wanita dulu memalukan umno, janganlah kak pah yg KIMMA ini pula memalukan UMNO dengan penyertaan KIMMA ke dalam UMNO beberapa bukan lalu. :-)

Gambar menunjukkan beberapa wakil dari front KAMI, INSTEF dan SAMM serta bukti dokumen pengesahan bahawa jemputan telah diterima dan komen wakil kak pah, tiada halangan untuk berdebat membersihkan nama kak pah. :-)