Thursday, February 14, 2013

Tamparan Hebat buat seorang Kerani di sebuah Pusat Zakat

baru sahaja semalam ada seorang kerani di sebuah pusat zakat di selangor mahu tumbuk saya. katanya kerana saya sesat. 

saya harap dan saya yakin, dia pasti baca blog saya. terima lah....betapa saya kagumi ulama bernama Nik Abdul Aziz

Solat Berjemaah. saya betul-betul dibelakang Tok Guru. ini ketika sebuah perjumpaan tertutup pemimpin mahasiswa kiri bersama Tok Guru. kami dihidang nasi bungkus, lauk feveret Tok Guru dan para exconya




 sengaja saya letakkan 3 kali gambar ini dengan cara shoot berbeza. supaya KERANI PUSAT ZAKAT itu terang matanya dan sinar hatinya melihat gambar ini. wajah tok guru tetap punya nurr..

saya yakin, dan saya doa. agar Tok Guru kukuh dalam pemerintahannya. 

buat KERANI PUSAT ZAKAT, hinalah saya sehinanya. kerana saya tak perlukan perhatian manusia yang rendah darjatnya, tapi saya perlukan Allah yang maha kuasa.