Tuesday, March 20, 2018

Zurin Jundi Wedding Planner Buat Akaun FB Cari Pelanggan Yang Belum Terima Bayaran

Perancang Perkahwinan Zurin Jundi didapati membuat akaun FB baru malam tadi. Beliau yang telah didakwa sebanyak 12 kes di mahkamah Johor Bahru, Klang dan Ipoh mengejutkan lagi netizen malam tadi apabila beliau dikatakan membuat satu akaun FB. Namun  tujuannya kali ini bukanlah untuk berniaga, sebaliknya bagi membayar balik wang pelanggan-pelanggannya yang telah dikutip sebelum ini. 
Mengikut carian FB yang dilakukann oleh krew Revolusi Habib, nama akaun Zurin Jundi dengan akaun FB baru ini adalah akaun yang sebenar dan krew kami yang menghubungi peguam beliau mengesahkan akaun FB itu adalah milik beliau. 

Puan Zurin yang sebelum ini terkenal dengan pakej perkahwinan kontroversi yang murah itu telah ditahan polis pada hujung tahun lalu dan didakwa dibawah 12 kes. Beliau yang kemudiannya menghilangkan diri seketika muncul kembali malam tadi dengan satu status FB yang dimuatnaik seperti berikut: 

"Salam.
Ini merupakan akaun FB rasmi saya Zurin Jundi.
saya mohon kepada semua pelanggan saya untuk add saya sebagai friend bagi tujuan penyusunan pembayaran semula wang anda semua.
mohon sebarkan kepada semua yang terlibat dalam isu ini."

Petikan screenshot dari laman FB baru Puan Zurin JUndi. 

Kepada para pelanggan Zurin Jundi, boleh menambah rakan FB beliau melalui link berikut bagi tujuan menuntut semula wang anda. 


Wartawan: Ahmad Saidi Ismail