Friday, August 24, 2012

JANJI BERSIH ditaja ahli YAHUDI

selepas aku keluar meeting pertama dengan Pak Samad sasterawan negara dan juga Ambeega pengerusi bersama BERSIH, terkejut aku apabila ketika aku membuka dokumen penyelarasan program JANJI DEMOKRASI ini..aku ternampak bahawa ada satu nama yang dikatakan sebagai nama ahli agama Yahudi. aku lupa siapa yang kata nama orang itu adalah Yahudi. kemudian....bila aku try ingat-ingat balik......oh! baru lah aku tahu bahawasanya nama itu yang dikatakan Yahudi adalah seperti yang dimention oleh Abu Aqif geng-geng Fathul Bari yang tak dapat bertanding pilihanraya kerana Mashitah Ibrahim menteri di JPM tak mau muka fathul bari. hahaha. nama itu siapa? nama itu adalah nama Khalid Mohd Ismath kerana Khalid adalah Yahudi menurut tafsiran Abu Aqif mengenai Syiah. hahaha

hanya tinggal 5 hari sahaja lagi.

rugi jika kita tidak sambut hari kemerdekaan yang palsu ini.

ingat. 31 ogos adalah hari palsu kemerdekaan.

kita tak pernah merdeka.

masih ingat pakar sejarah kita kata apa?

Malaysia tak pernah dijajah.,

jadi....31 ogos bukan lah hari merdeka.

sebab itu kita kena kuningkan dataran merdeka! hahaha

segalanya bid'ah hasanah binti osman.

sidang media kedua JANJI DEMOKRASI

mana dia tokey Sekinchan Ikan Bakar? kita tunggu dia datang di dataran merdeka.