Saturday, August 25, 2012

kawan itu bukan sahabat...tetapi....

allahyarham Ust Haji Hassan Syukri(mantan timbalan presiden PAS sebelum ust nasarudin mat isa merangkap pesuruhjaya pas selangor sebelum hassan ali dinaikkan haji hadi) bersama tok guru Haji Hadi yang kononnya mesra dengan hassan syukri ketika itu. 
selepas Hassan Syukri kalah Timbalan Presiden, apa Haji Hadi buat dengan Hassan Shukri? 
diserah segalanya kepada Hassan Ali....
akhirnya punah PAS Selangor


Nallakarupan bersama Anwar Ibrahim. kononnya rapat macam belangkas. 
apabila anwar dipecat sbg TPM, beberapa tahun selepas itu, Nalla menghina anwar dan memalukan anwar. 

Nasarudin Mat Isa (mantan timbalan presiden PAS kini ahli parlimen Bachok) dahulunya kamcing dengan Anwar bila anwar mula bersama bergabung dengan pembangkang. kini....
Nasa menghentam Anwar kerana agenda negara islam

'
Ezam Md Nor, dahulunya rapat dengan anwar dan sanggup dipenjara bersama Anwar. kini...
Ezam orang utama yang menuduh anwar dengan tuduhan pelbagai


DAN INI.....


dahulu awek aku ini selalu rapat dengan aku, bila tau aku ada makwe baru, terus dia larikan diri dan tak mau contact aku dah. hahahaha

joking aja.... itu sahabat baik aku sama2 dalam fakulti dulu. 

gambar dirahsiakan kerana dia anak orang penting UMNO JOHOR.