Tuesday, August 14, 2012

rakyat Syria ajak rakyat negara lain melancong

setelah kita digemparkan dengan satu video pendedahan penipuan yang dilakukan oleh Amerika dan konconya mengenai "keganasan" di Syria, ramai daripada kalangan kita mula bicarakan mengenai kesohehan berita yang diterima dari CNN dan BBC yang melapor hanya tentera syria sahaja yang zalim.

lebih bagus adalah, apabila para mahasiswa luar negara Syria yang belajar di Syria hanya perlu "cool" untuk terus belajar disana kerana mereka tidak diganggu langsung sepertimana Mesir.

lebih best adalah, kita lihat ada usaha AMERIKA dan BRITAIN yang tiap-tiap hari memberi komentar mengenai usaha untuk menukar kerajaan Bashar Assad.

weyh, saya tak suka Bashar Assad kerana dia tidak se-Islamik Ahmadinejad, tapi saya suka dia dalam usaha dia membantu HAMAS dan HEZBOLLAH melawan Israel di Palestin. tanpa Syria, bekalan senjata tidak akan sampai ke Palestin.

itu satu perkara dan amalan murni Bashar Assad walaupun bini dia seksi malah lebih seksi daripada Rosmah.

tapi, pi mampus la bini dia tak pakai tudung ke pakai tudung ka, itu hal dia dengan Tuhan. yang kita marah adalah apabila seseorang pemerintah itu berlaku zalim. bini mantan presiden PAS allahyarham Dr Zulkifli Mohamad pun tak pakai tudung sampai tua. tapi itu hal dia dengan Tuhan, yang penting dia tak zalim dengan rakyat.

adakah Bashar Assad sedang membunuh rakyatnya? di syria.

mari kita tonton dan lihat video serta gambar dibawah:

ini berita mengenai AL-JAZEERA yang hanya dapat ditonton di qatar



ini korang b oleh search di YOUTUBE: SYRIA LIES

ini ulamak anti Syiah yang tulis status ni. dia gila-gila anti dengan syiah sampai aku pun dia kafirkan. tapi isu Syria, dia akui ada confiusiasme.hehehe siap AJAK MELANCONG lagi tu.