Wednesday, August 1, 2012

Rafizi: " kemaluan dilumur dengan cili!!!"

semua kita tahu bahawa pengganas paling berbahaya dalam malaysia ini adalah UMNO. bukan MCA atau MIC apatah lagi Gerakan, tetapi UMNO. ingat...Melayu yang ganas itu. bukan india atau Cina. adapun mungkin, Mamak.


tapi kali ini..Rafizi pula ditahan bersama pendedah dokumen kewangan NFC saudara Johari, seorang pegawai bank. 


semasa ditahan, rumah Rafizi diketuk dan diserbu oleh pasukan hampir 10 orang polis manakala Johari diserbu ketika dalam kereta ke tempat kerja. semuanya berlaku pada awal pagi selepas sahur


Rafizi, semasa Kumpulan Aktivis Mahasiswa Independen(KAMI) melancarkan perang terhadap ISA, Rafizi bersabda dalam satu bicaranya mengenai ulasan aku di hadapan pelajar UPSI di tanjung Malim, " bila aku dengar Khalid kata tahanan ISA...."kemaluan dilumur dengan cili", "aku pun nak turun lah demo ISA depan parlimen nanti. "


jadi...semua student diploma UPSI pun tergelak la sakan melihat kelatah Rafizi. hahahaha


semasa dalam tahanan POLIS isu skandal NFC ni, Rafizi tidak dipukul pun oleh polis. huhuh. terima kasih POLIS. tapi POLIS menggari Rafizi dan Johari dengan kejam. Lahanat. malah, menyerbu Rafizi seolah-olah Rafizi seorang penjenayah sedangkan beliau hanya dedahkan skandal tipu duit NFC yang dilakukan oleh menteri. 


doa laknat sekali lagi dalam puasa ini supaya kerajaan BN jatuh dengan aib. 


ketibaan rafizi di mahkamah pada jam 9.30 am disambut naib presiden PKR N.surendran



Nurul Izzah dan Dr dzul mengorat rafizi semasa daftar kes

kelihatan berkemeja biru adalah Nik Nazmi, antara penjamin Rafizi. kita doakan Rafizi lari  keluar malaysia supaya nik nazmi yang penjaminnya pula ditangkap. 


gadis2 di tingkat atas itu adalah kumpulan srikandi keadilan


suasana ketika menunggu diikat jamin. PKR dipermainkan mahkamah dan bank


bukan kesal tapi mahu tenyeh kemaluan najib dengan cili api





Rafizi yang dibebaskan mahkamah dengan ikat jamin 15,000 dan juga Johari dengan RM 15000, semuanya rm 30000 telah menjadi mangsa birokrasi apabila beliau yang diumumkan bebas pada jam 11 hanya dibebaskan pada jam 2.30 oleh pihak polis. 

ini satu sistem lahanat.