Wednesday, August 22, 2012

KARPAL & ABDUH : KAMI GADUH UNTUK SIAPA LEBIH KAYA

Karpal Singh dan Nik Abduh merupakan dua figura yang tak berapa nak figure sangat yang kini sedang hangat bergaduh di pasaran kerana isu Hudud.

Hudud adalah satu undang-undang yang ditafsir Dr Mashitah dari UMNO sebagai "hukum potong tangan untuk tak kasi maju ekonomi negara". jadi, Mashitah mencadangkan agar dipotong penis dan vagina suaminya dan dia sahaja untuk menggantikan hukum hudud. ini sudah lama. cerita ini bertahun lepas berlalu.

apabila krew Revolusi Habib datang bertanya kepada Karpal kenapa bergaduh, Karpal menjawab, " err... saya sudah lupa la. saya sudah nyanyok." ini mungkin kerana dia sudah tua bangka. tak mengapa la.

apabila krew yang sama bertanya kepada Abdoh, abdoh jawab: " saya ingin tunjukkan badan saya yang sasa". ini mungkin kerana sifat "self-esteem" abduh kerana sering menerima dakwaan badannya terlalu kurus keding berbanding badan Nasarudin Tantawi yang berbadan sasa.

apapun, selepas tidak berpuas hati menerima cerita kedua insan tersebut, krew Revolusi Habib yang menganut ajaran sesat dari kaabah telah pergi menyiasat dan mendapati.....rupanya kedua mereka....bergaduh sebab.....

Karpal : mengumpul harta dengan ambil kes azizan razak bantai pelajar KUIN

Abduh: mengumpul harta dengan menjadi anak MB

hahahaha!

jadi...dua-dua punya orang ni memang tak boleh pakai. politik mereka bukan atas dasar Islam atau dasar sekular pun. politik mereka atas dasar siapa punya untung. hahaha!

tengok sahaja la kereta abduh besar mana. kerja apa abduh? mana cekaw duit?

karpal pulak.....kes lawan budak KUIN yang lawan undang-undang kotor pun kau pi back up azizan kan?

elok la dua-dua pi mampus

tengok gambar ini baik2. elok-elok nak pi buang benih, terus terhumban dalam sungai. hahahaha! padan muka! ini lah hasil kerja UMNO, ALLAH bayar CASH