Monday, September 3, 2012

Makcik PERKASA beragama Yahudi insaf masuk Islam

"ketika nabi sedang berjalan berdakwah., maka seorang perempuan Yahudi tua melontar batu dan sampah ke arah nabi SAW. namun, ketika geringnya wanita tua itu, kesakitan, menderita, wanita tua itu insaf sebaik nabi saw terus melawatnya dan membantunya dalam kesakitan tuanya itu." - dipetik dari cerita kisah perjuangan nabi saw

saya kasihan sangat pabila melihat begitu semangatnya wanita tua bertudung merah dalam video dibawah menjerit-jerit sampai batuk2 tua kerana memaki anwar. turut kelihatan pakcik-pakcik tua berbaju PERKASA dan budak-budak tingkatan 3 sekolah menengah kebangsaan di Alor Setar. 

berapa PERKASA bayar? berapa UMNO bayar? 

saya sedar. sedar demi sedar. 

wanita tua itu bakal mengulangi sejarah dan sirahnya ketika wanita tua beragama Yahudi membuat perkara sama kepada Nabi saw. Nabi berdakwah, wanita tua yahudi itu memaki hamun dan mencarut pada nabi.. malam tadi mengisahkan kisah sama. seorang wanita tua bersama beberapa kelompok kecil semut lelaki tua, berhadapan dengan anwar yang sedang berdakwah didalam masjid. 

entah kenapa. mereka PERKASA sanggup meniup asap rokok yang jijik dan najis ke dalam dewan solat. 

entah kenapa. tua-tua PERKASA sanggut nak masuk masjid rumah Allah pakai kasut dan selipar? 

nampak benor mereka tak pernah tahu apa itu adab ketika di masjid. 

ini beza sangat dengan cara Pakatan berkempen menentang BN, berbeza sangat. 

minggu depan kalau tak ada aral, saya akan bersama Dr Afif untuk berkempen pilihanraya untuk PKR di kawasan pertandingannya. 

saya harap, saya dapat menginsafkan mereka yang beragama Yahudi itu untuk masuk Islam dengan menunjukkan betapa alim dan waraknya saya. hahaha. 

selamat meng-yahudi-kan melayu.