Saturday, June 2, 2012

Himpunan Hijau Anjuran PAS di Kedah adalah agenda Syiah???

team ulamak muda UMNO yang dipimpin oleh ustaz Kapur Barus(kumpulan yang anti ustaz azhar idrus) pasti akan terus membuat lawak jenakanya selepas ini.

selepas tarian bogel artis korea tempoh hari di ibu negara yang tidak dibantah keras oleh kumpulan ular dalam semak ini, saya yakin team yang mengakui diri mereka "ulamak" muda dalam UMNO ini akan terus membuat rakyat malaysia bercelaru dengan fatwa-fatwa nya.

persoalannya, adakah kita perlu menerima fatwa mereka ini? sudah lah tentu "tidak wajar" dan "haram" hukumnya jika kita rujuk pada ustaz abu nawas dari parti komunis. Abu Nawas diiktiraf oleh bukan sahaja ulamak di Malaysia malah ulamak di zimbabwe juga. hehehe.

kalau tak percaya boleh pergi ke FB Abu Nawas dan tanya sendiri secara online. dia akan jawab time tu jugak. hahaha

apapun.....anda boleh lihat dan bandingkan bagaimana anak muda yang dibawah tarbiahnya Pakatan Rakyat dengan anak muda yang dibawah tarbiahnya Ulamak Muda UMNO.

tarbiah cina DAP lagi berganda baik daripada tarbiah Ulamak UMNO. buktinya adalah seperti berikut:

hiburan DRIFT melampau sehingga menyebabkan kematian remaja

pemimpin negara Islam Malaysia bersama artis bogel

berita yang sama disahkan oleh akhbar arus perdana

lagi bukti artis luar negara yang kafir dan menolak islam

bukti soheh. salah sila saman saya khalid. 

ini pula hasil dakwah muslim dalam Pakatan Rakyat kepada orang bukan Islam sehingga menyebabkan yang bukan Islam boleh hormat dan kagum serta mengamalkan sedikit sebanyak ajaran Islam dalam kehidupan seharian mereka. ini benar dan soheh. kalau salah sila saman saya. saya khalid.

baca dengan jelas. 

lagi jelas. 


cukup kagum lim kit siang kepada orang berserban. siapa mampu berdakwah seperti ini?

karpal singh yang dulu anti islam kini cukup suka dengan islam dan ulamak. siapa mampu dakwah seperti ini?


fikir-fikirkan.......kita buat pilihan. jangan biarkan mati kita dalam jahiliyyah kerana perjuangkan bangsa (rujuk hadis imam muslim mengenai perjuangan kaum)