Friday, June 22, 2012

UMNO mula sebar video lucah

kerja-kerja menyebar video lucah dalam media massa memang agak hangat beberapa ketika yang lalu.

tapi..saya suka nak dedahkan satu lagi kebangkitan.

ini untuk melucahkan masa depan UMNO.

kalau UMNO bicara seks itu tidak lucah, maka inilah yang lucah bagi mereka agaknya.

UMNO saban kali merancakkan nafsu anak muda dengan meraikan pesta-pesta bogel K-POP di putrajaya baru-baru ini . bagi UMNO, itu semua tidak lucah kerana tubuh badan wanita tidak menutup aurat itu adalah satu perkara penting bagi meraih undi dalam PRU

UMNO lupa bahawa pakatan rakyat ada ustaz azhar idrus yang lebih mempesonakan "nafsu" anak muda hari ini. wanita free hair, lelaki seluar skin, semua nya suka kepada azhar idrus kerana agamanya. maka UMNO telah rugi kerana berbogel sama atas pentas belia semasa hari belia negara. malulah najib pada anaknya kerana anaknya cukup meluat melihat bapanya menari dengan wanita bogel atas pentas. tapi apakan daya, anak najib pun rupanya kaki perempuan. memeluk perempuan separuh bogel. lihat gambar-gambar dibawah. kita pasti termenung. jangan masuk tandas kerana ditakuti akan gugur segala punggung.

 ini video lucah yang umno takut. - KLIK

gambar-gambar alim ulamak UMNO dibawah:

anak siapa? lelaki rambut botak itu anak siapa? perempuan bogel itu anak siapa?


perut boroi berbaju merah itu sedang nak berjoget dengan siapa? 

artis bogel dan lucah dari jepun dan korea. 


ini barisan anak muda. semuanya ada sedar dan ada maruah. habis demo semuanya teruk dibelasah tapi redha. mereka hanya mahu kasih Allah maha esa. mereka rela dibelasah dan diterjah serta difitnah, tetapi mereka punya maruah untuk terus menentang rejim yang maha zalim sialnya.