Wednesday, July 25, 2012

Fathul Bari ajak orang UMNO jadi Syiah?

ini adalah berita yang amat hebat. setelah muka fathul bari berjaya disolek mak nyah ketika di SINAR, maka Fathul Bari pun begitu cool dengan cuba me-maintain-kan dirinya sebagai ulamak muda. namun, masih ramai anak muda anggap fathul bari sebagai FULLAMAK, bukan ULAMAK. kalau ada lagi pun mungkin anggap Fathul sebagai ULAr dalam seMAK.

sengaja saya nak timbulkan isu ini agar kita menolak golongan berlagak alim ulamak macam fathul bari ni. saya syukur, Fathul bersama UMNO. dan saya tahu, PAS tidak akan menerima langsung Fathul ni kerana dia amat "kotor" dan "jijik". tapi saya boleh terima dia. dengan syarat....dia kena jadi abang ipar saya dan saya kena kahwin dengan adik perempuannya. huhuhu

(klik utk besarkan gambar)

FATHUL BARI SELALU MENTION PASAL AMALAN TAQIYYAH DALAM SYIAH,

kali ini fathul bari sendiri mengajak orang-orang UMNO untuk BERTAQIYYAH ketika berkempen politik. hahaha.

jelas, melalui ini Fathul bari telah mempraktikkan amalan SYIAH! kita wajib tolak! hahahah!

selamat tinggal ULAMAK UMNO...huhuhu. lepas PRU, NAJIB akan campak korang semua jauh-jauh kerana Mashitah Ibrahim tak suka korang. hahaha